Varmt!

Gudars vad varmt det var idag, efter flera kalla dagar.

Ja, idag cyklade jag ju ut till stallet, dog typ fem gånger i mördarbacken upp vid sörviks plåt som vanligt, men sedan levde jag igen :) Bra det!
Soldis var ovanligt lättfångad idag, det blir bättre och bättre för varje gång ^^ Hon lossade asmycket päls, riktigt jättemycket.

Jag red i paddocken och det gick jättebra! Hon var lite tung i tygeln om man kan säga så och hon var lite seg, tror att det var värmen. Men det gick jättebra ändå och hon lyssnade bra på mina hjälper.
När jag ridit klart så fick Solen äta lite, då kom Linnea. Hon skulle rida Skuffa, så jag hade lite lektion för henne.

Sedan cyklade jag hem och nu sitter jag här... Och äter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback